loading...
بزرگ ترین و خفن ترین سایت عکس
خوش امدید


براي تماس با مديريت، اطلاع يافتن از تعرفه هاي تبليغاتي و آدرس هاي جديد سايت


   با ایمیل زير در تماس باشيد
 
 Afshin2Music@yahoo.com

  *   توجه  
  *    

لطفا برای حمایت از ما ادرس سایت مارا از طریق راه های ارتباطی به دوستان خود معرفی ننمایید

با تشکر . گروه تاپ پیکس



ادرس های ورودی سایت
:::
www.Top-Pix3.rzb.ir
www.Top-Pix3.rozblog.com
تبلیغات


Facebook khanandegan



تهران موزیک | صفحه هوادران پویا بیاتی



Afshin619 بازدید : 186 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

اگرچه چهره بدون آرایش او خیلی با چهره ای که مردم از او میشناسند فرق دارد اما هنوز هم زیبایی های خاص خود و به خصوص زیبایی پوستش را به رخ میکشد. بنابر اظهارات خبرنگاران بسیاری از مدلهای معروف اعتماد بنفس حضور در مجامع عمومی بدون آرایش را ندارند هیدی کلوم با انجام این کار از زنان خواست در حمایت از این بنیاد یک روز کامل بدون آرایش در جامعه حضور پیدا کنند.

ا و در این رابطه میگوید من خودم مادر ۴ فرزند هستم و بچه ها برای من معنای زیادی دارند و حاضرم به خاطر آنها هرکاری کنم او اخیرا از همسر خواننده اش سیل که هفت سال زندگی مشترک داشتند جدا شد. حاصل این ازدواج ۵ فرزند است که در حال حاضر با مادر خود زندگی میکنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما در سایت چی بیشتر بزارم ..؟
    تبلیغات عمودی


    عکس مدلهای زیبای جهان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 9,012
  • بازدید کلی : 43,500